Vi har väntat på dig!

Alla växande företag hamnar i samma situation.

Dokumenten har blivit fler, kommunikations- och informations-kanalerna förökar sig, ledningssystemet vet inget vart det är, mailen blir fler och tillslut känns allt som kaos.

Men samtidigt sitter de på toppmoderna IT-verktyg i form av Office 365.

Det som saknas är struktur

Ett genomtänkt, välstrukturerat intranät och Teams-uppsättning gör att ni kan fokusera på att leverera till era kunder. Inte på att få ihop det interna arbetet.

Minimera tiden som går till att leta efter information, hitta rätt version av ett dokument eller hitta var kollegan sparat filer den här gången.

Lugn - alla hamnar här för eller senare.

Decennier av erfarenhet har paketerats ihop till ett IT-projekt, en anpassningsbar mallstruktur, utbildning och något vi kallar "aktiv förvaltning" som gör att ni undviker att hamna i samma fälla igen.

Vi kallar det för "baspaketet".

Ännu mer effekt

När vi släckt branden genom att implementera baspaketet kan ni ta sikte på nästa steg. Ett certifierbart ledningssystem som lever upp till alla kraven inom ISO 9001:2015.

Det innehåller verksamhetsutvecklingen, IT-verktygen och rådgivningen ni behöver. Så att vi kan garantera er att ni kommer igenom en certifieringsrevision.

Visste du att en tjänsteman kommer att spara 1 till 8 timmar i veckan genom att använda SharePoint och Teams på rätt sätt?

Spara minst en arbetsvecka

En tjänsteman sparar från 1,1 till 8 timmar i veckan* genom att använda SharePoint och Teams. En timme i veckan låter inte så mycket men på ett år blir det minst en arbetsvecka. Per person.

Hur mycket hade du tjänat om varje medarbetare fick 1-8 timmar extra i kalendern, varje vecka?

*A Forrester Total Economic Impact Study, Oct 2014.

Vad börjar vi med?

Vart kan vi spara tid?

19% går åt till att Söka och samla information

Söka och samla information

Medarbetare lägger i snitt 19% av sin arbetstid (7,6h/vecka) på att söka och samla information.

28% av tiden går åt till att hantera e-post

E-post hantering

28% av tiden går åt till att hantera epost.

Kontorsarbetare lägger i snitt 14% av tiden på att samarbeta och kommunicera internt

Intern kommunikation

Kontorsarbetare lägger i snitt 14% av tiden på att samarbeta och kommunicera internt

Endast 39% av tiden används för att utföra det du faktiskt är anställd för att göra

Roll-specifika uppgifter

Då återstår 39% av tiden för att utföra det du faktiskt är anställd för att göra.

Genom att utgå ifrån vår unika struktur för Teams och SharePoint blir det enkelt både att hålla ordning och att hitta information och dokument

Allt på samma ställe

I Teams är det enkelt att koppla ihop de olika interna och externa resurser du använder i ditt arbete så att du hittar allt på samma ställe.

Det är i Teams du hittar och sparar de filer ni arbetar med och behöver ha tillgång till i Teamet. Det är också här ni kommunicerar inom företaget och Teamet i konversationer och chattar.

Prata med oss

Tack! Vi hör av oss så snabbt vi kan.

Kan du inte vänta? Ring Patrik på 073 660 90 74
Ajdå, något gick fel. Ring Patrik på 073 660 90 74 så bjuder han på lunch som kompensation.